Online seriály


Návody

1. PREHRÁVANIE VIDEÍ

Spustenie videa

Zvuk nesedí s obrazom

  • Ak narazíš na epizódu/film, kde nesedí zvuk s obrazom, stačí ak klikneš na časovú os videa na to miesto, v akom čase je práve Tvoje video, ak to nepomôže nahláste nám to, opravíme to.
  • Na mieste, kde má byť video mám len prázdny tmavý rám
    • Otvor tieto odkazy:
      • https://openload.co
      • https://oload.tv
        • Na odkazoch by sa Ti mala otvoriť biela stránka s textom a Captcha overením. Na to len jednoducho klikneš a potvrdíš, že ˝nie si robot˝. Potom sa v vráť na naše stránky a videa sa ti budú zobrazovať.

openloadCaptcha

Oznámenie vo videu

"We are sorry but we can’t find the file you are looking for.“

  • Zobrazenie tohto oznámenia môže predstavovať hneď niekoľko problémov a bude najlepšie, keď nám napíšeš. No ešte predtým skús spraviť tieto vieci:
    • Môže ísť len o nejaký menší “bug“. Ak tento oznam zbadáš na niektorej epizóde, ihneď skús obnoviť stránku stlačením klávecsy F5 poprípade ctrl + F5
    • Mnohokrát sa jedná o výpadok serveroch streamservera. Oznámenie vždy pridáme na FB stránku https://www.facebook.com/FreeFilmsk-305240103280851

“The media could not be loaded, either beacuse the server or network failed or because the forma tis not supported.“

  • Pri tomto probléme existuje viac než 20 príčin tejto chyby a vždy sa objavuje ďalšia. Toto sú najčastejšie príčiny a ich riešenia:
    • Zdroje môžu mať krátky výpadok, stačí počkať pár minút do vyriešenia problému.
    • Video môže byť poškodené, v tomto prípade nám ho nahláste.
    • Zobrazovanie tejto chyby môže spôsobovať Antivírus alebo Windows Firewall. Programy treba dočasne vypnúť, vďaka tomu zistíš, či sa problém vyriešil.
    • Zastaralý OS (operačný systém), ktorému chýbajú niektoré funkcie. Najčastejšie problémy sú s Windows XP.
    • Chýbajúci/vypnutý plugin v prehliadači Google Chrome potrebný na prehrávanie videí v HTLM 5 prehrávačoch – Widevine Content Decryption Module. K pluginu a prípadnému spusteniu sa dostaneš tak, že do URL adresára napíšeš chrome://plugins/ a stalčíš ENTER.
    • Zastaralý Firmware v routeri, ktorý treba aktualizovať. Pokyny nájdeš na krabici od routra, alebo v priložených papieroch.

“A network error caused the media download to fail part-way.“

  •  Veľmi zriedkavý problém, ak nastane táto chyba, pokračuj:
    • Zdroj mal výpadok, ktorý prerušil spojenie so serverom a tebe vyplo video. V tomto prípade stačí, ak len obnovíš stránku.
    • Tvoj internet mení IP adresy počas toho ako sleduješ video, kvôli tomu sa taktiež preruší spojenie a video sa vypne. Toto je čisto problém poskytovateľa internetu. 

2. TITULKY

Kto prekladá titulky?

My titulky neprekladáme a nemáme ani žiadny prekladateľský tým, takže na otázky typu – Kedy budú titulky NEODPOVEDÁME.

Ako sa zapínajú titulky?

Epizódy/Filmy je označená, že má titulky, no napriek tomu sa mi nezobrazujú.

  • Ak je daná epizóda označená, že má titulky, no tebe sa prehrávačí žiadne nezobrazujú, prečítaj si nasledovné dôvody:
    • Uisti sa, že máš aktuálnu verziu prehliadača. Staršie verzie prehliadačov nemusia podporovať WebVTT, teda titulky.
    • Vo veľa prípadoch prekladatelia preskočia úvodnú rekapituláciu predchádzajúcej epizódy, preto sa môže stať, že prvé sekundy/minúty žiadne titulky nie sú.
    • Najčastejší problém z tejto témy je ten, že súbor s titulkami sa mohol v systéme poškodiť. V tomto prípade nám video nahláste a opíšte problém.
    • Titulky sa môžu samé kompletne odstrániť z videa, takže ak nastane taký problém, nahláste video.

3. DABING

Kedy bude epizódy/film s CZ/SK dabingom?

  • Na túto otázku neexistuje adekvátna odpoveď obsahujúca presný čas pridania dabingu. Pri tejto téme si treba uvedomiť, že my nemáme nad tým žiadnu moc, nevieme to ovplyvniť či aj vôbec bude daný film/epizódy s dabingom. Z toho vyplýva, že odpoveď na túto otázku neexistuje, takže na otázky typu – Kedy bude dabing – NEODPOVEDÁME.

Epizódy/Film je označená, že má dabing, no video prehráva originálne znenie, pripadne zmixované s CZ/SK dabingom.

  • V niektorých seriáloch/filmoch (najmä od HBO) je úvodná rekapitulácia predchádzajúcej epizódy v pôvodnom znení, takže stačí počkať a dabing o chvíľu nabehne.
  • Môže sa stať, že video obsahuje dve zvukové stopy (anglickú/českú), pričom môže nastať chyba a video bude prehrávať práve tú anglickú, tým pádom nám nahláste dané video.
  • Posledným problémom, ktorý sa vyskytuje vo videách na našej stránke sú epizódy, kde sa strieda anglické znenie s dabingom v minútových intervaloch. Tento problém nemáme ako vyriešiť. Daná epizóda bola v televízií vysielaná v okresanej verzii a ľudia, ktorí spracovávajú videá tam nechali aj tie úseky.

4. ADBLOCK

Ako vypnem adblock?

  • Každému, kto si nainštaluje Adblock, Adblock Plus, uBlock alebo iné blokovače reklám, by sa mala v pravom hornom rohu na paneli prehliadača zobraziť ikonka daného doplnku, na tú stačí následne kliknúť a v menu vybrať, Zakázané na tejto stránke, Nepoužívať na tejto stránke a podobne.
  • Ak náhodou v paneli prehliadača žiadnu ikonku nemáš prejdi do zoznamu všetkých rozšírení alebo doplnkov v prehliadači.

Mám vypnutý AdBlock, ale aj tak mi to píše, aby som ho vypol/a.

  • Ak máš tento problém a si si na 100% istý/a, že máš Adblock vypnutý, prípadne v prehliadači žiadne podobné rozšírenie/doplnok ani nemáš, mal/a by si si nasledovné príčiny prečítať:
    • V prvom rade môže ísť len o nejakú náhodnú chybu, alebo problém so súbormi cookies, preto treba ihneď stlačiť klávesovú kombináciu CTRL + F5.
    • Nové verzie prehliadača Google Chrome, môžu mať zabudovaný blokovač reklám. V nastaveniach treba skúsiť vyhľadať túto možnosť a vypnúť ju. Ak nič také v nastaveniach nenájdeš, používaj Operu.
    • Ak si vyskúšal/a prvý bod no s neúspechom, uisti sa, že v prehliadači nemáš žiadne iné rozšírenie/doplnok, ktoré by mohlo zapríčiňovať tento problém (ďalší AdBlock, uBlock, Popout blocker, YouTube AdBlock,...)
    • Zobrazovanie tohto oznámenia môže zapríčiňovať aj akýkoľvek Antivírus. Najčastejšie problémy sú s Antivírom Kaspersky. V takomto prípade treba skúsiť dočasne vypnúť daný program a otestovať funkčnosť videí.

ODPORÚČAME